Table of Contents
Σχέσεις μεταξύ marketing και δημοσίων σχέσεων
Διονύσης Κ. Μαγκλιβέρας
|
555-561
|
A two-sector growth model for a developing economy
Αναστάσιος Β. Κάτος
|
535-554
|
Σύγχρονοι μέθοδοι αναλύσεως χρονολογικών σειρών
Όθων Παπαδήμας
|
519-534
|
Καθορισμός της κατανομής του χρόνου αναμονής σε δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις
Βασίλειος Χ. Χομπάς
|
511-518
|
Οι επιπτώσεις της κοινής γεωργικής πολιτικής στο τομέα του ελληνικού ελαιόλαδου
Μιχαήλ Ξεκαλάκης
|
495-510
|
Ένας σύγχρονος τρόπος για την απόδειξη των ιδιοτήτων των εκτιμηθέντων συντελεστών ενός οικονομετρικού υποδείγματος
Αλέξης Λαζαρίδης
|
478-494
|
Προβλήματα του ελληνικού εμπορικού ισοζυγίου
Ρωμανός Δ. Βαρελάς
|
466-477
|
Σταθεροποιητικές και αποσταθεροποιητικές επιδράσεις των δημοσίων δαπανών
Γεώργιος Κ. Προβόπουλος
|
431-465
|
Production relationships between various indexes of mortality and income education health services and other environmental variables
Γιάννης Ν. Υφαντόπουλος
|
422-430
|
The estimation and testing of Generalised Linear Expenditure Systems for Greece (1953-1974)
Σπύρος Ε. Γεωργαντέλης
|
408-421
|
The classical synthesis of growth as a deductive process of reasoning
Γεώργιος Α. Βαμβούκας
|
392-407
|
The performance of greek mutual funds in the period 1973-76 : a case of internationally diversified portfolios
Γιώργος Χατζηνικολάου
|
381-391
|