Table of Contents
Κόστος θαλάσσιας ρύπανσης προερχόμενης από τα πλοία
Βασίλης Ν. Μεταξάς, Ηρακλής Ε. Χαραλαμπίδης
|
748-759
|
Χρόνος αντικαταστάσεως φορτηγών αυτοκινήτων
Δημήτριος Κουτσουρίδης
|
739-747
|
Βελτιστοποίηση της ταμειακής ροής τεχνικών έργων υπό συνθήκας έντονου πληθωρισμού
Γ. Α. Κοεμτζόπουλος
|
724-737
|
Διαστασιολόγηση των υπό πίεση αρδευτικών δικτύων με τη χρήση γραμμικού προγραμματισμού
Ευάγγελος Κιουντούζης, Γεώργιος Τσακίρης
|
711-723
|
Μεταφορά και αποθήκευση λιπασμάτων
Γιάννης Θεοδωρακόπουλος
|
694-710
|
Στοχαστικά μοντέλα για τις δημόσιες επενδύσεις και το ακαθάριστο εθνικό εισόδημα στην Ελλάδα
Αντώνιος Κ. Ζήσου, Γεώργιος Ν. Τζιαφέτας
|
679-693
|
Ένα μοντέλο ικανοποιήσεως χρονικά διατεταγμένων στόχων
Ν. Γκάμουρας
|
668-678
|
Χρηματοδότηση επενδύσεων
Δημήτριος Π. Βαλάχης
|
659-667
|
Πρόβλεψη πολεμικών συγκρούσεων: (η μέθοδος Azar)
Βασίλειος Βαλασάκης
|
652-658
|
Εύρεση βέλτιστου πλάνου επέκτασης εργοστασιακών χώρων
Σταμάτης Δ. Ανδριανόπουλος
|
631-651
|
Ανάγκες προσωπικού Ο.Τ.Ε. για το κτιριακό του πρόγραμμα: (δυναμικός προγραμματισμός-δένδρα αποφάσεων)
Μάρκος Αλαφούζος
|
615-630
|
Πρακτικά 4ου Εθνικού συνεδρίου επιχειρησιακής έρευνας 24-26 Ιουνίου 1981
|
585-613
|